Wysyłka i odbiór towaru
Koszty oraz dostępne formy transportu będą prezentowane w momencie składania zamówienia.
Zamówione towary dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej
DPD oraz transportem własnym. Możliwy jest również odbiór osobisty. O możliwości odbioru zamówienia Klient zostaje poinformowany drogą mailową.
Każda przesyłka posiada odpowiednio zabezpieczone opakowanie, w szczególności przedmioty z elementami o podwyższonym ryzyku uszkodzenia (lustra, szło, nóżki i uchwyty mebli, itd.). Przedmioty są pakowane w karton, papier, folię bąbelkową, poduszki powietrzne, drewniane skrzynie - w zależności od rodzaju zakupionego produktu.
Realizacja zamówienia trwa do 7 dni roboczych. Wysyłki realizujemy w dni powszednie, od poniedziałku do piątku. Produktów o podwyższonym ryzyku uszkodzenia, tj. luster i mebli wysyłanych na palecie, nie wysyłamy w piątki. W przypadku wydłużonego terminu wysyłki Klient zostanie poinformowany drogą mailową.
Jeżeli Klient zdecyduje się na zakup towaru dostępnego na zamówienie,
wszelkich informacji na temat najbliższej dostawy uzyska kontaktując
się z biurem obsługi klienta poprzez e-mail: biuro@awai.pl lub telefonicznie
pod numerem telefonu 667-396-871.